24. mai 2012

Kos i postkassen


I går nevnte jeg såvidt at jeg hadde fått en fin finere gave i posten! her ser dere innholdet. Går det ann liksom! Lene med bloggen MED FARGESTIFTER TÆLL og jeg har gjort en byttehandel; hun fikk en REV av meg, og jeg fikk alt dette. Ble helt månebedotten da jeg åpnet pakken. For der fant jeg ikke bare den kuleste klokken vi hadde blitt enige om men også en søt notatbok med en hyggelig hilsen, fersken og mint farget teip, en crazy duk, et nyyyydelig dynetrekk og det kuleste retrostoffet i rosablokkens favorittfarger; fersken og oransje.

Jeg synes i grunn det er slik handel burde foregå. For jeg ble mye mer glad for dette enn penger. Hadde ikke verden vært et bedre sted, dersom alle byttet til seg fine ting og andre nødvendigheter?

Men tuuuusen takk i allefall fineste Lene- YOU MADE MY DAY!

Klokken har blitt en ny favoritt hos oss, hr. forloved elsket den også. Dessuten er det alltid gøy å eie noe som er lagd i en stat som ikke eksisterer lenger. Denne var nemlig lagd i vest-Tyskland.

Håper alle får kost seg masse i solen, jeg har fått solstikk tror jeg :D


4 kommentarer:

Marianne sa...

Ajaj, her satt jeg i går og ni-koste meg med å lese bloggen din - oppdaget den ikke før nå ser du! Skulle kommentere, men tenkte "jeg gjør det i morgen", og vips; i dag ser jeg jammen meg at du har vært inne hos meg. Slikt kan jeg like!

Hurra for at jeg fant fram til rosablokken! Jeg heier på damer som skriver gøy, tar fine bilder, finner på sprell og har verdens fineste bryllupsinvitasjoner (nå snakket jeg om deg altså)!

Uuuglehytta sa...

kuuuuult:) ening at det var en god byttehandel altså!! døds kul klokke!
heldige du:)og heldige hun som har fått en rev;)

PEACE&LOVE!

Lene sa...

Bra du likter byttehandelen. :) Helt enig med deg - bedre å bytte ting enn å gi penger! Ja til en verden uten penger! Lurer på hvordan det hadde gått... ?
Uansett - vi må bytte igjen engang. Gøy! :)

Klem Lene

Benedikte sa...

For en fantastisk byttehandel! :D Jeg kan gost forstå at dagen din ble bra!
Sånn klokke har vi også forresten (samme merke i hvertfall), hehe, bare i svart og hvit. Har blitt brutalt vekket av den mange ganger opp gjennom årene! ;)