20. sep. 2011

Rosablokken: Stilleben vedlegg

Tenkte bare jeg skulle legge ut ett vedlegg til Lidylls utfordring. Jeg har jo allerede lagt ut mange, og mange ganske tullete. Men jeg har laget et nytt stilleben (er i grunn ikke helt sikker på om noen av mine bidrag kan kvalifiserer som stilleben i interiør verden, men jeg er veldig glad i mine små utstillinger).







































Stillbenet består av: Globusen er fra helgens loppemarked, ett gamelt bilde av min farfar som konfirmant, og vase med selvpåmalte oransje striper og selvmalte mintgrønne kvister. Og bøker da, får å oppnå fler nivåer.

Binder rommet sammen =
Vasen med de malte kvistene var forøøverig en veldig lett morsomt og dekorativt prosjekt, jeg er veldig fornøyd. Vi har jo mye oransj i stua, særlig i sofa delen. Og nå har vi fått oss mintgrønn/blå ferm lysestake.  I tillegg har vi et gammelt landskapmaleri i blå og oransje toner, som henger i kontordelen (vi har delt opp stua i sofa del og kontor del). Over pulten min hengener det et gigantisk bilde hr Forloved har malt, som også har elementer av oransj og mint. Og heeelt i hjørnet av kontoret mitt står dette stillbenet, og binder det hele sammen; Kontor og stue. Uten at det blir for mye.

Flotte greier!
 

1 kommentar:

Fragmenter sa...

Hei,
og takk for kjempekoselig kommentar som virkelig varmet:-) Og du, jeg DIGGER Pez-utstillingen din!!
Klem, Elin