15. sep. 2011

Prosjekt-kreativ1: Krims krams uke.

Jeg har jo gitt meg selv utfordringen å bli mer kreativ, lage noe hver uke og dermed blogge om det på torsdager for å legge litt press på meg selv.

Denne uken har jeg ikke gjort noe nytt. Jeg har gjort noe gammelt på nytt igjen. Endelig har jeg fått begynt å sy servietter til bryllupet. Så langt har vi 8 av rundt 65. Heldigvis går det utrolig fort å sy servietter, så jeg får bare sette av en dag i mnd å sy 10 stykker, så ligger vi bra ann. jeg er i grunn veldig fornøyd med serviett prosjektet. Det kommer til å live opp bordet veldig bra, og i tillegg så kan de brukes igjen, og kanskje noen av de som har vært med å hjelpe til kan få noen.  i Forhold til farger er det ikke så harde grenser, kanskje bare en liten detalj i en farge som passer med farge skjemaet vårt. Åå gleder meg sånn!


























Ellers har jeg gått tom for garn til hekleteppet mitt, men heldigvis hadde jeg litt restegarn så jeg fikk begynt på en diger oldemors rute. Det blir en ganske crazy lapp i grunn, hurra fordet.



Og sist men ikke minst, så har jeg lagd fler bambier (tror jeg har lagd tre til siden det forrige bambi innlegget). Nå har jeg lagd en litt forstørret versjon, ved å zoooome inn påå mønsteret på dataen, og deretter tegne over. Denne bambien er laget av stoff etter min elskede mørkeblåe jeans og serviettstoff rester.

Her er det forresten et glimt av badet vårt som jeg så inderlig har lyst å male lyseblått, men aldri får somlet meg til å gjøre.

Jeg har noen planer til hva jeg skal lage frem til neste torsdag. Det dreier seg om kvister, maling, masse stoff, en mega pute og mange ideer. Gleder meg til å begynne. Dessuten har vi begynt utformingen av bryllupsinvitasjonene, akkurat hva er hemlig, men en ting er sikkert; de blir sikkelig fine og søte.

Ha en flott torsdag!

Ingen kommentarer: