10. sep. 2011

Carpe weekend.

Hva synes dere om denne lille bambien? Jeg må få si at jeg er særdeles fornøyd med den. Ingen røffe sømmer, ingen skjevheter, og ny måte å sy ørene på. Thumbs up. Ny og forbedret bambi. Klar til å gis bort til en venninne som venter baby. Dermed har den fått navnet Kiwi Poppins (kiwi siden vi møttes da vi jobbet på kiwi, Og poppoins fordi Mary Poppins er så flink med barn). Gave Bambiene får på seg en liten lapp som forteller litt om hvem de er og hva de liker, og en liten hilsen fra meg. Synes det var sikkelig gøy å lage disse lappene og.

Ellers har det vært en lat lørdag, vi sov så lenge i dag. Jeg blir helt utslitt av å leke på SFO hele uken. Startet dagen med en egg-beacon-banan-kaffe frokost, og en 90 talls barnefilm om en gutt som finner en rømt gorilla (90 tallet kunne lage barne filmer altså), amerikansk såklart.

Men for en og en halv time siden sa Hr Forloved; når skal vi carpe weekend? De siste helgene har vi jo vært på fest og da forsvinner helgene, BANG så er det søndag. Så denne helgen boikotter vi fest og prøver å få helgen til å vare lengst mulig.

Idag blir det å være hjemme og kose oss med leiligheten. Planen er å lage burritos til middag. Og gå en tur med mopsen. Og forbli i pysjen. I morgen skal jeg på Kultur dag med Redd Barna aktiv. Så blir det vel den tradisjonelle Mac n cheesse sunday, og litt Marx lesing.
Og så er det valg. Gleder meg til å stemme, det er noe høytidlig ved det.

Det er så deilig med late helger.

Hva skal du i helgen?

1 kommentar:

E.L.R.I sa...

Sykt søt bambi! Veldig fin blogg, kjempegøy å lese om hva du lager! :)