19. aug. 2011

Første skoledag: E (karakter)

Ja da var første skoledag over. Er ikke imponert. Det var i grunn skuffende.

Ting som ikke var bra;
  1. Det regnet, altså ikke skjørt.
  2. Medium fornøyd med anntrekket.
  3. Mine første offentlige outfit bilder. Noe jeg ikke synes var så gøy (dette kommer altså ikke til å bli en fashion blogg), men det var jo nødvendig til denne følgetongen jeg har laget.
  4. Akkurat når jeg hadde satt meg i forelesningsalen merket jeg at jeg hadde glemt snusen hjemme = 7 timer uten snus.
  5. Glemt mobil hjemme.
  6. Trodde jeg var heeelt blakk. 
  7. Punkt 5 og 6 gjorde det umulig å løse punkt 4.
  8. Jeg dro på orienteringsmøte, ikke forelsesning. Totalt uintresant.
  9. Jeg møtte ingen kjente
  10. Måtte rett på jobb, så fikk ikke dratt på kaffe og spise skoleboller.
  11. Siden jeg ikke hadde noe snus, var jeg sikkelig gretten da jeg kom hjem. 
Snakk om outfit bilder. Nyt de. De blir de eneste!

Ting som var bra:
  1. SFO er alltid gøy.
  2. Hadde sløyfe i håret. Sånt blir man glad av.
  3. Plutselig hadde jeg fått studielånet.
  4. Gøy å sykle nye veier til jobb.
  5. Hadde et lite middagselskap med søster og hjemmelagde kjøttboller og potetmos.
Ja ja, neste uke ny start. Tror kanskje jeg legger litt for mye i første skoledag. Men håper jeg fortsetter å gjøre det alltid. Det er så deilig når man føler seg sikkelig klar, for man har alle de rette tingene. Da er man plutselig psykisk motivert og.

I morgen skal jeg kjøpe sekk og termos. Og pensum da!

Hvordan var din første skoledag?

Ingen kommentarer: